Διεκδικούμε πολιτισμικά, εθνογραφικά και ιστορικά το Μοναστήρι, Γευγελή, Στρώμνιτσα, Κρούσοβο, Αχρίδα, Πετρίτσι, Άνω Τσουμαγιά, Ανατολική Ρωμυλία,Kωνσταντινούπολη,Μ.Ασία,Πόντο,Κύπρο,Β.Ήπειρο...

24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Ούτε λεπέν, ούτε μακρόν το μήνυμα μελανσόν στη Γαλλία…

7

Ο Ζαν-Λικ Μελανσόν δεν υποστηρίζει κανέναν υποψήφιο για τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών.

«Δεν έχω λάβει τέτοια εντολή από τους ψηφοφόρους μου», είπε.
«Το αποτέλεσμα που ακούσαμε δεν ήτανε κείνο που ελπίζαμε όλοι. Δεν ήταν ένα καλό αποτέλεσμα.» παραδέχθηκε.
Θύμισε ότι το υπ. Εσωτερικών εξέφρασε κάποιες επιφυλάξεις, επιφυλάχθηκε για το τελικό αποτέλεσμα που αναμένεται να αανκοινωθεί περί τα μεσάνυχτα και διαβεβαίωσε ότι θα το σεβαστεί όποιο και αν είναι.
Ο Μελανσόν επιτέθηκε και τους δύο «μονομάχους» Λεπέν και Μακρόν τους οποίους κατηγόρησε ότι θέλουν να παραμείνουν οι
υπάρχοντες θεσμοί και ότι δεν έχουν οικολογική συνείδηση.
Ωστόσο δεν έδωσε «γραμμή» για τον β’ γύρο. «Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο. Ο καθένας από σας ξέρει τις θέσεις μου. Δεν έχω λάβει καμία εντολή για το τι θα πράξουν. Οι υποστηρικτές μου θα λάβουν τις δικές τους αποφάσεις» είπε. Κάλεσε τους υποστηρικτές του να παραμείνουν ενωμένοι και να συνεχίσουν τον αγώνα και κατέληξε: «Ζήτω η Γαλλική Δημοκρατία, ζήτω η Γαλλία».
 
 Πηγη:taxalia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: