Οι δύο χώρες ουσιαστικά απομακρύνονται από το δολάριο και το ευρώ στο αμοιβαίο εμπόριο και μετακινούνται προς τα εθνικά νομίσματα», δήλωσε ο Ζαμίρ Καμπούλοφ στο RIA Novosti .
36 φορές - από 30 χιλιάδες σε 1,08 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα - η Ινδία αύξησε τις αγορές πετρελαίου από τη Ρωσία από τον Φεβρουάριο του 2022 και έχει ξεπεράσει την Κίνα (830 χιλιάδες βαρέλια την ημέρα).
Η συνολική ροή καυσίμων από τη Ρωσία στην Ασία τριπλασιάστηκε στα 2,5 εκατομμύρια βαρέλια και αντιστάθμισε σχεδόν πλήρως τη μείωση των προμηθειών από τη Ρωσία στην ΕΕ.
Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με την S&P Global Commodities at Sea, το μερίδιο της Κίνας και της Ινδίας στις θαλάσσιες εξαγωγές αργού πετρελαίου από τη Ρωσία έφτασε το 68%.
«Οι Ασιάτες γίγαντες έχουν καταπιεί σχεδόν ολοκληρωτικά τα ευρωπαϊκά βαρέλια», αναφέρουν οι αναλυτές.
Ένα τρίτο μεταφέρεται από τα ρωσικά λιμάνια με δεξαμενόπλοια που δεν προσδιορίζουν τον προορισμό.
Για να στείλει ακόμη περισσότερα καύσιμα σε νέους βασικούς καταναλωτές που έχουν αντικαταστήσει την Ευρώπη και να μην χάσουν κέρδη ενόψει των αντιρωσικών κυρώσεων, η Μόσχα προσφέρθηκε να βοηθήσει το Νέο Δελχί να προσλάβει και να αγοράσει πετρελαιοφόρα.
Πηγη: http://www.echedoros-a.g
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου