Διεκδικούμε πολιτισμικά, εθνογραφικά και ιστορικά το Μοναστήρι, Γευγελή, Στρώμνιτσα, Κρούσοβο, Αχρίδα, Πετρίτσι, Άνω Τσουμαγιά, Ανατολική Ρωμυλία,Kωνσταντινούπολη,Μ.Ασία,Πόντο,Κύπρο,Β.Ήπειρο...

24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Μια συνέντευξη του υπουργού Εξωτερικών του PKK Altun με σημαντικό ενδιαφέρον!

PKK ζητά για το σχηματισμό της "δημοκρατικής παράταξης" στην Τουρκία
Πηγή : http://www.defenddemocracy.press. Οι Κούρδοι είναι από τους πιο καταπιεσμένους λαούς της περιοχής τα τελευταία 100 χρόνια. Παρά το γεγονός ότι έχουν μια ισχυρή, αρχαία και καλά εδραιωμένη παρουσία στην περιοχή, παρ 'όλα αυτά έπεσαν θύμα των εθνικιστικών συγκρούσεων των αυτοκρατοριών που αναπτύχθηκαν εκεί καθώς και τα συμφέροντα των αποικιακών δυνάμεων στην περιοχή.
Η ομοσπονδιακή οντότητα εγκατεστημένη στο βόρειο Ιράκ ήταν το πιο σημαντικό "επίτευγμα" τους μέχρι σήμερα, καθώς οι Κούρδοι βλέπουν με μεγάλη αισιοδοξία το να επαναλάβουν το ίδιο πείραμα στη βόρεια Συρία και στην περιοχή που καλούν Rojava.
Αλλά αυτό το πείραμα παραμένει σε εκκρεμότητα, με τη Συρία να έχει εμπλακεί σε έναν απείρως πολύπλοκο καθολικό πόλεμο. Στην Τουρκία, από την άλλη πλευρά, οι Κούρδοι αντιμετωπίζουν την vilest των εθνοτικών διωγμών, παρά τους που είναι η μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπων με τη μεγαλύτερη ιστορία του ένοπλου αγώνα, ο οποίος πλήρωσε βαρύ τίμημα που γεμίζουν με ανείπωτη θυσίες.
Κούρδοι είναι τώρα μια κατ 'εξοχήν παίκτης στην αρένα της Μέσης Ανατολής, ιδιαίτερα μετά την έκρηξη της λεγόμενης Αραβικής Άνοιξης. Το Κουρδικό Εργατικό Κόμμα (ΡΚΚ) αναδείχθηκε ως ένα ισχυρό maker παιχνίδι, ειδικά στη Συρία και την Τουρκία, και η παρουσία του στο Ιράκ έχει αυξηθεί σημαντικά, ειδικά στον πόλεμο κατά του ισλαμικού κράτους (IS), όπου κουρδικό στρατεύματα αποτελούν μέρος της ένοπλης παρουσίας κατά μήκος των διαφόρων μέτωπα.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα τις φιλοδοξίες του ΡΚΚ, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να πάρει συνέντευξη από έναν από τους πιο εξέχοντες ηγέτες και ιδρυτές, ο οποίος κατείχε πολλές σημαντικές θέσεις, το αργότερο ως επικεφαλής του κόμματος των εξωτερικών σχέσεων.
Με άλλα λόγια, είναι ο υπουργός Εξωτερικών του κόμματος, μια πιο ευαίσθητη θέση εργασίας σε αυτούς τους καιρούς των περιφερειακών και διεθνών συμφερόντων τομής. Το όνομά του είναι Riza Altun, γνωστή στο Λίβανο και τη Συρία από τη στιγμή της παραμονής Αμπντουλάχ Οτσαλάν και στις δύο χώρες.
Στην Τουρκία, από την άλλη πλευρά, αυτός είναι ένας από τους πλέον καταζητούμενους ανθρώπους. οι ηγέτες του ΡΚΚ ποτέ δεν παραμένουν στο ίδιο μέρος για πάρα πολύ καιρό, καθώς είναι συνεχώς σε κίνηση, και επικοινωνία με Altun δεν ήταν εύκολο, ακόμη και μέσω σύγχρονων τεχνολογικών μέσων.
Ωστόσο, στο τέλος, και χάρη σε αυτά τα ίδια τα μέσα επικοινωνίας, As-Safir κατάφεραν να διεξάγει αυτή τη συνέντευξη μαζί του, στην οποία εξέφρασε την άποψη του κόμματος του άποψη σε αυτή την κρίσιμη στιγμή στην ιστορία της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, ιδίως ,  μετά την τελευταία στρατιωτικό πραξικόπημα  απόπειρα εκεί.
As-Safir : Ας ξεκινήσουμε με μια κλασική ερώτηση: Έχετε ακόμα αγωνίζονται για μια ανεξάρτητη κουρδικό κράτος στην Τουρκία;
Altun : Εμείς δεν δείτε το Κουρδικό ζήτημα ως μία στηρίζεται σε συγκεκριμένα εθνικιστικά ή εθνοτικής τους φιλοδοξίες. Πιστεύουμε ότι είναι η βάση για την επίτευξη της ελευθερίας όλων των λαών της Μέσης Ανατολής και τον ακρογωνιαίο λίθο της συμβιωτικής σχέσης μεταξύ όλων των συνιστωσών της περιοχής.
Σε γενικές γραμμές, η στάση μας συνδέεται με τις ιστορικές και κοινωνικών δεσμών που υπάρχουν μεταξύ όλων των λαών της Μέσης Ανατολής. Μια ανασκόπηση της ιστορίας της περιοχής αποκαλύπτει ότι όποτε εθνικιστικές φιλοδοξίες ήταν η βάση για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής οντότητας, δήλωσε φιλοδοξίες πάντα οδήγησαν σε εθνοτικές, εθνικιστικές, θρησκευτικές ή ακόμα και σεχταριστικές συγκρούσεις με τις άλλες συνιστώσες της κοινωνίας. Ως εκ τούτου, προσπαθούμε να αποφύγουμε τα ίδια λάθη. Αν επρόκειτο να ακολουθήσει την ίδια πορεία, εμείς θα βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι στο ίδιο τέλμα ως εκείνη τη στιγμή που πλήττει τη Μέση Ανατολή, και αυτό θα προσθέσει στα άλλα επίμαχα θέματα της περιοχής. Ψάχνουμε για μια λύση στην επικρατούσα status quo, καθώς στόχος μας είναι να βρούμε μια απάντηση με βάση την «εκδημοκρατισμό» των χωρών που θα σέβεται τη δική τους εθνοτική, θρησκευτική και θρησκευτική πολυφωνία.
Αντί ενός ανεξάρτητου κράτους και ζητεί απόσχισης, διαχωρισμού και τα παρόμοια, θα πρέπει να επικεντρωθεί στην επίτευξη της κοινωνικής ελευθερίας για όλους τους κατοίκους της περιοχής. Πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, δεν υπήρχαν [Αραβικά] κράτη, αλλά ένα αραβικό έθνος που αποτελείται από φατρίες και φυλές, που έκανε αυτές οι κοινότητες περισσότερο αλληλεξαρτώμενες ό, τι είναι σήμερα. Αλλά μετά τον πόλεμο, η [αραβικό] έθνος χωρισμένο σε πολλά κράτη, οδηγώντας σε αύξηση των προβλημάτων και δυσαρμονίες μεταξύ των συστατικών του εν λόγω κράτους.
As-Safir : Μήπως αυτό σημαίνει ότι οι προηγούμενες εκκλήσεις του ΠΚΚ για ένα ανεξάρτητο κράτος ήταν λάθος;
Altun : Προτιμώ να μην τους χαρακτηρίζουν ως σωστό ή λάθος. Εκείνη την εποχή, κάναμε έκκληση για τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου κράτους, αλλά αν η κατάσταση ήταν εφικτή τότε, θα είχαμε επικεντρωθεί στον εκδημοκρατισμό και την ενστάλαξη ελευθερίες σε αυτό. Αυτό δεν συνέβη. Με τον καιρό, ο όρος «ανεξαρτησία» αντικαταστάθηκε με εκείνη της «ελευθερίας», επειδή το τελευταίο είναι το κλειδί για μας και τους άλλους σαν εμάς. Εξ ορισμού, η λέξη «ανεξαρτησία» δεν περιλαμβάνει την έννοια της ελευθερίας, αλλά «ελευθερία» δεν περιλαμβάνει αυτό της ανεξαρτησίας.
Μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, τη στεγανοποίηση της Μέσης Ανατολής σε εθνικά κράτη που δημιουργήθηκαν μόνο περισσότερα προβλήματα. Ως εκ τούτου, με επίκεντρο τη θέσπιση ενός εθνικού κουρδικού κράτους θα επιδεινώσει τα υφιστάμενα προβλήματα, ενώ εστιάζοντας στην ελευθερία είναι το κλειδί προς την επίτευξη της επιτυχίας.
Η λεγόμενη Αραβική Άνοιξη απέρριψε τις Μέσης Ανατολής καθεστώτα που προέκυψαν μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο Είπε καθεστώτα δεν θα μπορούσε ποτέ να οδηγήσει στην ελευθερία, την ευτυχία και την ευημερία.
Η σαλαφιστών takfiri κίνημα αντιπροσωπεύεται από IS προέκυψε παράλληλα με την Αραβική Άνοιξη εξέγερση.
Έτσι, πρέπει να δοθεί έμφαση για το πώς να αντιμετωπίσουμε αυτό το κίνημα και τα ιδανικά ευαγγελίζεται η ΚτΠ και την σαλαφιστών κίνηση από τη λύση δεν μπορεί να έρθει μέσα από αυτά, και ευαγγελίζεται η μεθοδολογία τους δεν θα μπορούσε ακόμη και να οδηγήσει στη δημιουργία ενός χαλιφάτου.
Από την άλλη πλευρά, η καπιταλιστική και ιμπεριαλιστικές δυνάμεις θέλουν επίσης τις πολιτικές τους προωθείται μέσω παρεμβάσεις τους. Οι εξουσίες αυτές προκάλεσαν την στεγανοποίηση της Μέσης Ανατολής σε κράτη που στράφηκαν εναντίον του άλλου. Αυτό οριενταλιστής νοοτροπία που παρέχει προς τα πίσω χαρακτήρα από την Ανατολή δεν είναι μια συνταγή για την επιτυχία. Πού οδεύει η Μέση Ανατολή; Τι μπορούμε να κάνουμε, εν μέσω αυτής της κρίσης; Όπως προέκυψε εθνικιστική οντότητες, έκανε έτσι τα προβλήματα. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με την εμφάνιση των εθνικιστικών οντότητες που αντικατοπτρίζουν τις εθνικές ταυτότητες, αλλά το πρόβλημα έγκειται στο εθνικό φανατισμό σε αυτές τις οντότητες. Ως εκ τούτου, δεν πρέπει να προσπαθούν να διαχωρίσουν την ελευθερία μας από εκείνη των γύρω μας.
Ethnic διακυμάνσεις και την ποικιλομορφία είναι σημαντικές. Αλλά αν έχει φτάσει σε ένα σταυροδρόμι, είτε να ενωθούν ή ξεχωριστά, τότε η στάση μας ευνοεί η ενότητα μέσα στη διαφορετικότητα. Θα αναφερθώ, σε αυτή την περίπτωση, στους Κούρδους, Άραβες και Πέρσες, αλλά θα αποκλείουν τους Τούρκους, οι οποίοι αργότερα εγκαταστάθηκαν στην περιοχή και δεν είναι αυτόχθονες σε αυτό ως τις άλλες τρεις πολιτισμούς που διατήρησε την εθνική ταυτότητά τους, ενώ συλλογικά διαμορφώνουν το τον πολιτισμό της περιοχής.
αντίστοιχων πολιτισμών, τα έθιμα, η κουζίνα μας και ούτω καθεξής είναι παρόμοια και αντιπροσωπεύουν μια ολοκληρωμένη μονάδα. Πώς μπορεί κανείς να καλέσει για απόσχιση από την εν λόγω μονάδα; Εμείς υποστηρίζουν ότι είμαστε όλοι μουσουλμάνοι, και το Ισλάμ κηρύττει το δικαίωμα όλων των θρησκειών για να εκφράσουν τις πεποιθήσεις τους. Ωστόσο, βλέπουμε ότι σεκταριστική σφαγής που διαπράττονται στο όνομα του Ισλάμ, όπως οι κοινότητες χωρίς κουκούτσι ένας εναντίον του άλλου. Πώς είναι ότι ο εκπρόσωπος του Ισλάμ, και πώς μπορεί να οδηγήσει σε μια λύση; Είναι η αντίθεση των πιο βασικές αρχές του Ισλάμ. Το προτεινόμενο από τον Οτσαλάν σχέδιο στηρίζεται στον εκδημοκρατισμό ολόκληρης της Μέσης Ανατολής, με όλες τις οντότητες που έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν ως μέρος αυτής της περιφερειακής ομοσπονδίας.
As-Safir : Η πρότασή σας είναι μια τέλεια λύση για τα συνεχώς αυξανόμενα προβλήματα της περιοχής. Αλλά στην περίπτωση της Τουρκίας, υπάρχουν και άλλες ομάδες εντός της τουρκικής κοινωνίας, όπως είναι ένθερμος εθνικιστές και κοσμικούς, καθώς και ισλαμιστές εξτρεμιστές. Μήπως η πρότασή σας να συγκεντρώσει την αποδοχή μέσα σε αυτές τις ομάδες; Γιατί έχει το κουρδικό πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί ακόμα; Ποιες άλλες επιλογές κάνουν οι Κούρδοι έχουν ελλείψει θετικής απόκρισης: ειρηνικό αντιπαράθεση μέσω του κοινοβουλίου ή συνέχισης της ένοπλης σύγκρουσης;
Altun : Αυτό που είπα για μια αλλαγή νοοτροπίας θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί εν μία νυκτί. Αλλά όταν υπάρχει το κατάλληλο πλαίσιο για μια τέτοια αλλαγή, τότε πιστεύουμε ότι όλοι τη Μέση Ανατολή θα αγκαλιάσει μια τέτοια νοοτροπία, με εξαίρεση για τα άτομα με κακές προθέσεις. Όλοι οι λαοί που έχουν υποφέρει από την καταπίεση, την εκμετάλλευση και τις καταστροφές του πολέμου, που έχουν ζήσει στην απελπισία, είναι τώρα σε αναζήτηση της ελπίδας. Πιστεύουμε ότι αυτή η πρόταση αντιπροσωπεύει την ελπίδα ότι αυτοί οι άνθρωποι φιλοδοξούν να επιτύχουν.
Τι είπατε για την τουρκική πραγματικότητα είναι αληθινή, η κατάσταση είναι περίπλοκη, αλλά έχουμε αντιστέκονται για τα τελευταία 40 χρόνια.
Το παραδοσιακό κεμαλικό κίνημα επιμένει να παραμείνει στην εξουσία, αλλά είναι σε μια κατάσταση παρακμής. Ακόμη και εθνικιστικά κινήματα έχουν αρχίσει να χάνουν την λάμψη τους μέσα στην κοινωνία.
[Ρετζέπ Ταγίπ] Ερντογάν και τη νοοτροπία του κόμματός του είναι σεχταριστική και εκμεταλλεύεται κατάσταση της Μέσης Ανατολής για να προωθήσει τις πολιτικές της. Όμως, τον τελευταίο καιρό, η εν λόγω κίνηση έχει εξασθενίσει σε μια φοβερή κατάσταση.
Η πρότασή μας δεν είναι τέλεια, και αυτό πρέπει να μεταφραστεί σε δράση το συντομότερο δίνεται η ευκαιρία. Για παράδειγμα, τα κόμματα που εμφανίστηκαν να αντιμετωπίσει την κατάσταση ήρθε ως αποτέλεσμα του τύπου της νοοτροπίας που ζητήσαμε για την έγκριση. Οι εκλογές του Ιουνίου 7 ήταν πολύ σημαντικό εν προκειμένω, δεδομένου ότι παρεμπόδισαν την επίτευξη του ονείρου του Ερντογάν να έχουμε μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Το Ρεπουμπλικανικό Λαϊκό Κόμμα και το εθνικιστικό [Δράση] Κόμμα απέτυχε να σχηματίσει μια πραγματική αντιπολίτευση στο Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης. Η εν λόγω πραγματική αντιπολίτευση με αιχμή του δόρατος το Δημοκρατικό Κόμμα των Λαών », χάρη στην νοοτροπία ότι ευαγγελίζεται στο έδαφος και την ένταξη της αριστεράς, Αλεβιτών, εθνοτική, κομμουνιστική, χριστιανικών και άλλων μειονοτήτων. Αυτή η νοοτροπία βασίζεται στη δημοκρατία και στο γεγονός ότι επιτρέπει αυτές τις μειονότητες γνωρίζουν ότι θα έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν ελεύθερα.
Ένα άλλο παράδειγμα αυτής της νοοτροπίας είναι η  επανάσταση Rojava στη Συρία . Στο al-Καμισλί, για παράδειγμα, οι Άραβες, Κούρδοι, οι Αρμένιοι, Κιρκασίων και Τουρκμένων, μεταξύ άλλων, όλοι ζουν στην πόλη. Εμείς ποτέ ακόμη και ισχυρίστηκε ότι ήταν μια κουρδική πόλη. Εμείς δεν απαιτούν την εκδίωξή τους, ακόμη και όταν οι Άραβες έφεραν ως μέρος μιας πολιτικής Arabization. Εμείς δεν χρησιμοποίησε τον όρο «κράτος» στην Rojava, επειδή η χρήση της υποδηλώνει ότι είναι διαποτισμένη με μια εθνικιστική ταυτότητα, με ιδιαίτερη εθνότητα που εκπροσωπούν την πλειοψηφία, ενώ οι άλλες εθνικότητες αποκλείονται. Προτείναμε μια εναλλακτική λύση που είναι το καντόνι, όπου κάθε εθνοτική ομάδα μπορεί η ίδια εκπροσωπεί και διαχειρίζεται τις υποθέσεις της, μέσω ενός υψηλότερου [κεντρική] αρχή, όπως συμβαίνει τώρα.
Θεωρούμε ένα σημείο που οι Κούρδοι δεν αναμιγνύεται στα Συριακά ή άλλες υποθέσεις ανθρώπων », με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι θα πρέπει να αποτελέσει σοβαρή απειλή για την ευημερία των άλλων κάνουν.
As-Safir : Αλλά το πείραμα Rojava είναι σήμερα αστήρικτη στην Τουρκία, και των Λαών Δημοκρατικό Κόμμα συγκέντρωσε το 13% του συνόλου των ψήφων στην Τουρκία, αλλάζοντας έτσι την πολιτική εξίσωσης μετά την 7η Ιουνίου, αν και δεν είναι αρκετό για να υποκινήσει την αλλαγή. Θα διατηρήσει την παρουσία σας στο κοινοβούλιο, παρά την εμφανή έλλειψη προόδου ή ένοπλη αντιπαράθεση η μόνη διέξοδος; Με άλλα λόγια, τι ρόλο θα παίξει η στρατιωτική δύναμη σε αυτό το στάδιο;
Altun : μάχη μας είναι πολύπλευρη και περιλαμβάνει μέτρα σχετικά με τις κοινωνικές, πνευματικές, διπλωματικές, μέσα μαζικής ενημέρωσης, ακόμα και στρατιωτικά μέτωπα, με τη μέθοδο που χρησιμοποιείται, ανάλογα με τη στάση του κράτους, καθώς προσπαθούμε να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που πιστεύουμε ότι έχουν κάποια πιθανότητα επιτυχία. Όταν το κράτος χρησιμοποιεί στρατιωτική δύναμη για να απειλήσουν την ίδια την ύπαρξή σας, θα βρείτε τον εαυτό σας αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τη βία για να υπερασπιστεί τον εαυτό σας, όπως συνέβη πρόσφατα. Τυχόν σημαντικές ανακαλύψεις στο στρατιωτικό μέτωπο θα χρησιμοποιηθούν για να πραγματοποιήσουν τη δημοκρατική αλλαγή.
Έχουμε πρόσφατα υποβληθεί σε μεγάλη πίεση και, συνεπώς, αναγκάζονται να καταφύγουν στην ένοπλη αντίσταση. Κόμματα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν πετάσματος, η βουλευτική ασυλία αίρεται και συλλήψεις, αφήνοντας μας, αλλά εκείνο που διατίθεται λεωφόρο? δηλαδή, η χρήση βίας.
As-Safir : Επιστροφή στην Τουρκία. Που εκτελούνται και στάθηκε  πίσω από το τελευταίο πραξικόπημα;  Τι επιπτώσεις θα έχει αυτό για τον πόλεμο εναντίον των Κούρδων και το κουρδικό αιτία σε γενικές γραμμές, ιδιαίτερα μετά ο τουρκικός στρατός είχε ταπεινωθεί κατά τη διάρκεια του πραξικοπήματος; Θα που επηρεάζουν τα κίνητρα του στρατού στον πόλεμο της κατά των Κούρδων;
Altun:   Η κατάσταση στην Τουρκία είναι εξαιρετικά περίπλοκη, καθιστώντας δύσκολη τυχόν μελλοντικές προβλέψεις. Ερντογάν προωθεί την ιδέα ότι  Gulen οργάνωσε το πραξικόπημα . Εν ολίγοις, αυτό είναι αναληθές, και κάθε ρόλο από τον τελευταίο θα ήταν εξαιρετικά περιορισμένη.
Στην Τουρκία, κεμαλική παραδοσιακή δύναμη γίνεται δεκτός μέσα από μια στρατιωτική κηδεμονία με ένα αντι-κουρδική, αντι-Ισλάμ και αντι-σοσιαλιστική νοοτροπία. Ανάβαση Ερντογάν στην εξουσία ήταν μέσω της Western υποστήριξη λόγω της έλλειψης προοπτικών που διαθέτει το καθεστώς, ως αποτέλεσμα της κεμαλικού παραδόσεις του, μεταξύ των οποίων και της  καταπίεσης των Κούρδων . Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ερντογάν, ο δρόμος ήταν πολύ ανώμαλος, αλλά στο τέλος, η κεμαλική παράδοση ήταν σπασμένα. Δύο τέτοιες κεμαλική κινήματα υπήρχαν εντός του στρατού - αυτό που προσπαθούσε να προσαρμοστεί στις πολιτικές του Ερντογάν και ένα άλλο που είναι πιο παραδοσιακό, ότι πιστεύω ότι ήταν υπεύθυνος για το πραξικόπημα. Ωστόσο, ταυτόχρονα, ότι η ίδια κίνηση βρήκε υποστήριξη μεταξύ των άλλων παρατάξεων στρατό δυσαρεστημένοι με τον κανόνα του Ερντογάν. Το πραξικόπημα απέτυχε, και βιώνουμε σήμερα μια αντι-πραξικόπημα διαποτισμένη με πολιτικό χαρακτήρα. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έναν άνθρωπο, που ονομάζεται Ερντογάν, ο οποίος δεν αναγνωρίζει το συνταγματικό κανόνα. Πάνω από 50.000 άτομα έχουν συλληφθεί μέχρι στιγμής. Όλοι οι καθηγητές πανεπιστημίου απέλυσε, και 17.000 δάσκαλοι συνελήφθησαν, με τον αριθμό αυξάνεται καθημερινά.
Το πραγματικό πραξικόπημα είναι αυτό που ο Ερντογάν διεξάγει επί του παρόντος. Ακόμη και αν υποτεθεί ότι η απόπειρα πραξικοπήματος πέτυχε, η συνακόλουθη καθεστώς δεν θα ήταν δημοκρατικό, αλλά αντι-κουρδική γλώσσα. Κανένα από αυτά δεν είναι καλύτερο από το άλλο: ούτε ο Ερντογάν ούτε ο στρατός. Μετά τις 7 εκλογές του Ιουνίου, ο Ερντογάν επαναστάτησε εναντίον των αποτελεσμάτων, σε μια κίνηση που εκπροσώπησε την αρχική πραξικόπημα, όταν το καθεστώς μεταλλαχθεί σε μια προεδρική ένα ως περιθωριοποιήθηκαν τα άλλα θεσμικά όργανα, μεταξύ των οποίων και το δικαστικό σώμα. Η τελευταία στρατιωτικό πραξικόπημα ήταν μια αντι-πραξικόπημα κατά του αρχικού πραξικόπημα του Ερντογάν, αλλά απέτυχε, οδηγώντας σε ακόμα ένα νέο πραξικόπημα και σήμερα.
Με λίγα λόγια, ο Ερντογάν είναι μια απειλή για τους Κούρδους και την περιοχή στο σύνολό της. Τα πράγματα που έκανε είναι μόνο ένα προοίμιο για μελλοντικές δράσεις μετά από συμμαχίες του με IS, Jabhat al-Nusra, Ahrar αλ-Σαμ και άλλες προς τα πίσω αντιδραστικά κινήματα που ήθελε να εκμεταλλευτεί για να γίνει ο ηγέτης της περιοχής.
As-Safir : Θα εσωτερική και αντι-κουρδική αύξηση της καταστολής μετά το πραξικόπημα;
Altun : Ο Ερντογάν απέτυχε να επιτύχει φιλοδοξούσε ρόλο του, και τώρα προσπαθεί να εξομαλύνει τις σχέσεις με κάποια, όπως το Ισραήλ και τη Ρωσία. Αυτός έχει μόνο το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία έχουν απομείνει στο πλευρό του. Είχε ακόμη και μια σειρά με τις Ηνωμένες Πολιτείες, και την παρακμή του τον οδήγησε να επανεξετάσει τις πολιτικές του. Εσωτερικά, τα γεγονότα άλλαξαν την κατάσταση επί τόπου, συμπεριλαμβανομένων μονοπώλιο του για την δομή της εξουσίας. Μάλιστα εγκαταλείψει τους συντρόφους του στο εσωτερικό του κόμματος, και μόνο μια acquiescing συνοδεία παραμένει στο πλευρό του, οδηγώντας τον να συνεργαστεί με άλλες δυνάμεις, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους του. Όλες αυτές οι εξελίξεις έθεσαν τις βάσεις για την πιο πρόσφατη απόπειρα πραξικοπήματος.
Το πραξικόπημα αποφεύχθηκε, ο Ερντογάν δεν πρόκειται ποτέ να επανεκτιμήσει τις πολιτικές του παρελθόντος του, αλλά θα συνεχίσει να τις εφαρμόσουν. Έχει φτάσει σε ένα πιρούνι στο δρόμο: είτε να παραμείνουν στην εξουσία και να σκοτώσει όλους όσους τον εμποδίσουν, ή να σκοτωθεί. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Αν ήταν να λογοδοτήσουν για τις πράξεις του, θα βρεθεί ένοχος για φόνο, τη διαφθορά και δωροδοκίες που λαμβάνουν. Επιπλέον, οι ενέργειές του θα αποτύχει να θέσει ένα τέλος σε μελλοντικές απόπειρες πραξικοπήματος. Θα προσπαθήσει να αποκλείσει την Τουρκία, παρά το χάος, αλλά θα ξεκινήσει η Τουρκία σε ένα ακόμα πιο χαοτική πορεία. Οι ενέργειές του είναι σαφείς, και ο ίδιος θα κρατήσει αυτή την πορεία και να διατηρήσει την ίδια πολιτική κατά των Κούρδων της Συρίας. Το κουρδικό ζήτημα είναι το κλειδί για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Τουρκία, και αυτό είναι το κλειδί που ανοίγει την πόρτα προς την σωτηρία. Είτε για να επιτευχθεί μια λύση, ή η κρίση συνεχίζεται αμείωτη.
As-Safir : Έτσι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη συριακή αντιπολίτευση, παρά το πραξικόπημα και την ενασχόληση του με εσωτερικά ζητήματα;
Altun : Όταν το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης ανήλθε στην εξουσία, ο Ερντογάν αναγνώρισε το Κουρδικό ζήτημα και ευαγγελίζεται μια δημοκρατική ρητορική. Είπε ότι θα επιλύσει το κουρδικό ζήτημα? δηλώσεις ότι το 80% των ανθρώπων που εξέφρασε την ικανοποίησή του, καθώς οι συζητήσεις άρχισαν να βρουν μια λύση στο  κουρδικό πρόβλημα . Αλλά υπαναχώρησε για το λόγο του και επαναλαμβάνεται στο παρελθόν υιοθετήσει πολιτικές. Επειδή απέτυχε να επιλύσει το κουρδικό ζήτημα, άνοιξε την πόρτα για μια επανάληψη των μελλοντικών στρατιωτικών πραξικοπημάτων. Αυτό το κύμα των πραξικοπήματα δεν θα σταματήσει έως ότου η σταθερότητα έχει αποκατασταθεί στην Τουρκία σύντομα, ή στο μέλλον. Απορρίπτουμε την πολιτική του Ερντογάν, όπως και εμείς απορρίπτουμε το στρατιωτικό πραξικόπημα. Έχουμε σχηματίσει μια τρίτη γραμμή σκέψης, σύμφωνα με την οποία το κουρδικό ζήτημα είναι δημοκρατικά επιλυθεί.
As-Safir : Μήπως ο Ερντογάν υπομένουν λόγω της ανάγκης των Ηνωμένων Πολιτειών γι 'αυτόν;
Altun : Η σχέση της Τουρκίας με τη Δύση είναι μια στρατηγική ένα. Η Δύση αγκάλιασε [Μουσταφά Κεμάλ] Ατατούρκ, επειδή ο τελευταίος είχε Δυτική ροπές. Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι οι Τούρκοι έχουν τη δική τους κουλτούρα, αλλά να αγκαλιάσει και να ζήσουν μια δυτικό τρόπο ζωής. Η Δύση χρησιμοποιεί Τούρκους ως εργαλείο ενάντια στους αντιπάλους του. Έχουν αναρροφάται Τουρκίας στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, αν η Τουρκία δεν συναινούν στη Δυτική ιδιοτροπίες κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Ιράκ. Για πρώτη φορά, Κεμαλιστές εγκαταλείψει τις πολιτικές των ΗΠΑ, που οδήγησε στην απόφαση να επιτρέψει Ερντογάν και εμφάνιση των ισλαμιστών στην εξουσία, με τους Αμερικανούς να παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο σε αυτό το σχέδιο για να σκοτώσει δύο πουλιά με μια πέτρα, σύμφωνα με την οποία υπέργηρος κεμαλική παράδοση θα να ξεπεραστεί από νέες πολιτικές Ερντογάν.
Ο Ερντογάν δεν είναι ένας ηγέτης που γεννήθηκε από τη βούληση του λαού. Οι Ηνωμένες Πολιτείες προετοιμάζονται και τον έφερε στην εξουσία. αστέρι Ερντογάν έλαμψε τη διάρκεια της νύχτας, παρά τον στερούμενη επίσημο καθεστώς, εκτός από το γεγονός ότι επισκέφτηκε τις ΗΠΑ, όπου πέρασε κάποιο χρόνο και αντιμετωπίζεται ως ηγέτης. Μετά την ότι, το χάσμα διευρύνθηκε μεταξύ Ερντογάν και ΗΠΑ λόγω αντικρουόμενων πολιτικών του VIS-a-vis τη Συρία, το Ιράκ, τη Λιβύη, το Ισραήλ, την Αίγυπτο και άλλα θέματα. Αμερική δεν μπορούσε πλέον να ανεχθεί την πολιτική του που προκάλεσε ανείπωτη προβλήματα. Αν και η Δύση ανακήρυξε είναι κατά την τελευταία πραξικόπημα, παρέμεινε σιωπηλός κατά τη διάρκεια των πρώτων ωρών, έως ότου κατέστη σαφές ότι το πραξικόπημα είχε αποτύχει. Δηλώσεις θα ήταν διαφορετική αν το πραξικόπημα πέτυχε.
As-Safir : Μήπως αυτό σημαίνει ότι οι ΗΠΑ έπαιξαν ρόλο στο πραξικόπημα;
Altun : Ίσως. Το έκανε να σιωπήσει ως εκτυλιχθούν τα γεγονότα.
As-Safir : Αλλά γιατί θα πρέπει να συμμετέχουν οι ΗΠΑ στο πραξικόπημα καταδικασμένη να αποτύχει;
Altun : ο ρόλος της Αμερικής, αν υπάρχει, δεν μπορεί να εξακριβωθεί. Αλλά ο Ερντογάν κατηγορεί Gulen των ενορχήστρωση αυτό, καθώς και τις τελευταίες ζωές στις ΗΠΑ, όπου ποτέ δεν θα μπορούσε να οργανώσει ένα πραξικόπημα εν αγνοία των ΗΠΑ.
προσέγγιση των ΗΠΑ στην Τουρκία είναι διαφορετική από την προσέγγιση της σε άλλες χώρες. Δεν έχει σημασία πόσο αναστατωμένος μπορεί να γίνει με την Τουρκία, ωστόσο παραμένει στην ανάγκη των υπηρεσιών του. υπάρχουν προβλήματα μεταξύ της Τουρκίας και της Δύσης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται την Τουρκία, η οποία έχει να διαδραματίσει στην περιοχή έναν καθορισμένο ρόλο.
As-Safir : Είπατε ότι ο Ερντογάν υιοθέτησε πολιτικές δεν συμβαδίζουν με εκείνες των ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι η Ουάσιγκτον τον έφερε στην εξουσία. Γιατί; Είναι λόγω της φιλοδοξίες του να αναβιώσει την Οθωμανική Αυτοκρατορία ή έξω από την επιθυμία να μονοπωλήσει δύναμη στην περιοχή; Δεν ξέρει ότι η επιβίωσή του εξαρτάται από την έγκριση των ΗΠΑ;
Altun : ανάβαση του Ερντογάν στην εξουσία δεν έχει τίποτα να κάνει με τις αλλαγές που ξεκίνησαν μία φορά στην εξουσία. Ερντογάν προέκυψε λόγω εθνικιστικών παραδόσεων, η οποία πρόδωσε, όπως ακριβώς πρόδωσε Necmettin Ερμπακάν στη διαδικασία, προτιμώντας να ενστερνίζονται τις εξτρεμιστικές πολιτικές σαλαφιστών ισλαμιστών από τη στιγμή που ανέλαβε την εξουσία.
Στην αρχή, ο Ερντογάν έπρεπε να αποφανθεί για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλλά οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή φουσκωμένα εγώ του και τον οδήγησε στην υιοθέτηση αυταρχικών πολιτικών στο σημείο όπου νόμιζε ότι ήταν ο ηγέτης των σουνιτών στον μουσουλμανικό κόσμο, όπως ο ίδιος φιλοδοξούσε να κατασκευάσει ένα νέο οθωμανικό χαλιφάτο, που οδηγεί σε ρήξη του με τις ΗΠΑ. Όλα δηλώσεις του είχε μια βάση στο Ισλάμ, και η ειρωνεία είναι ότι η ίδια η Τουρκία, που εγκατέλειψε την Ανατολική κληρονομιά του να εγκρίνει τη Δυτική παραδόσεις αντιστραφεί πορεία για να υπερασπιστεί σθεναρά την Ανατολική κληρονομιά της και να αντιμετωπίσει τη Δύση.
As-Safir : Η Αμερική φοβάται μια ισχυρή η Τουρκία;
Altun : Ο φόβος της  δημοτικότητας ότι ο Ερντογάν επιτευχθεί  ήταν αιτία ανησυχίας για τους Αμερικανούς, που οδηγούν σε διαφορές μεταξύ τους τον τελευταίο καιρό.
As-Safir : Υπάρχουν επαφές μεταξύ του ΡΚΚ και των ΗΠΑ εκεί;
Altun : Επαφές υπάρχουν, αλλά είναι χαμηλού επιπέδου και δεν περιλαμβάνουν κανένα συντονισμό.
As-Safir : Άμεσες επαφές;
Altun : Είναι κάπου μεταξύ άμεσων και έμμεσων.
As-Safir : Είναι θετικό;
Altun : Χαρακτηρισμός τους εξαρτάται από την εν λόγω περιοχή. Για παράδειγμα, στην Rojava, οι Αμερικανοί υποστήριξαν το μοντέλο που προέκυψε εκεί και προσπάθησε να αποτρέψει τουρκική επέμβαση στην περιοχή. Αλλά από την άλλη πλευρά, οι ΗΠΑ κάνει τα στραβά μάτια στην σφαγές, θανάτωση και την καταπίεση εις βάρος των Κούρδων από το τουρκικό κράτος. Οι ΗΠΑ συνεργάζεται με Μονάδες Προστασίας του κουρδικού λαού, τους παρέχει στήριξη και αποτρέπει την τουρκική επέμβαση. Ο ρόλος των ΗΠΑ είναι δίκοπο ανάλογα με τα συμφέροντά της, και η σχέση με την Ουάσιγκτον είναι, ως εκ τούτου τακτικής φύσεως.
As-Safir : Μήπως οι Αμερικανοί υπόσχονται να στηρίξει μια κουρδική ομοσπονδία στη Συρία;
Altun : Απολύτως όχι. Πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών είναι ρεαλιστική. Δεν πλάτη φεντεραλισμό, αλλά δεν έχει ακόμη να το απορρίψει κατηγορηματικά. Επιτρέπει την ιδέα να αντέξει μέχρι την έκβαση του γίνεται εμφανής. Συμφέροντα των ΗΠΑ »υπαγορεύσει την προσέγγισή της στο θέμα. Υιοθετεί μια διαλλακτική στάση απέναντι όλους. Πίσω από τις σκηνές, δηλώνει ότι δεν έχει αντίρρηση για την ιδέα μιας ομοσπονδίας, αλλά δημοσίως λέει ότι είναι εναντίον στεγανοποίηση, έχοντας κατά νου ότι ο φεντεραλισμός δεν έχει τίποτα να κάνει με την στεγανοποίηση.
As-Safir : Θα Ουάσινγκτον επιτρέψει Κούρδους να φτάσει Afrin και σύνδεση μεταξύ των κουρδικών περιοχών στην περιοχή;
Altun : Οι ΗΠΑ είναι να χειρίζονται όλα τα σχετικά στοιχεία για να τους αποτρέψει από την παρεμπόδιση των προτέρων των Κούρδων στην Afrin. Αλλά είναι, επίσης, λέει η Τουρκία ότι δεν θα αναγνωρίσει την κουρδική οντότητα στο Rojava.
As-Safir : Έχετε επαφές με το συριακό καθεστώς;
Altun : Είχαμε σχέσεις με τη Δαμασκό από την αρχή, και οι επαφές δεν σταμάτησε ποτέ. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι οι συναντήσεις μεταξύ μας είναι πολλές.
As-Safir : Μήπως έξοδο του Οτσαλάν από τη Συρία να επηρεάζουν τις σχέσεις με τη Δαμασκό;
Altun : Τιμούμε τη σχέση μας και τη βοήθεια που μας έδωσε τη Δαμασκό και στο παρελθόν.
As-Safir : Υιοθετώντας την ομοσπονδιακή ονοματολογία, χωρίς διαβουλεύσεις επηρεάσει τη στάση απέναντι στο πείραμα, με τους ανθρώπους που βλέπουν ως μια αποσχιστική κίνηση. Είναι αποσχιστική;
Altun : Εμείς επέκρινε επίσης την επιβολή μιας τέτοιας άποψης, η διατύπωση της ανακοίνωσης της και η χρήση των Rojava αυτό γιατί Rojava εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ενωμένης Συρίας. Η ανακοίνωση θα έπρεπε να είχε διατυπωθεί διαφορετικά και έχουμε αντιρρήσεις ως προς το κείμενο ανακοίνωση της ομοσπονδίας. Υποστηρίζουμε τη δημιουργία μιας ομοσπονδίας στη βόρεια Συρία, οπότε γιατί τότε χρειαζόμαστε μια ομοσπονδιακή Rojava; Ποια θα είναι η τύχη του υπόλοιπου συριακό έδαφος; Δεν σκέφτομαι το υπόλοιπο της Συρίας.
As-Safir : Ποιος φταίει ήταν αυτό; Δεν είναι κάθε συντονισμό ανάμεσα σε εσάς και τις αρχές Rojava εκεί;
Altun : Δεν υπάρχει συντονισμός με την έννοια της «κάνουμε αυτό ή εκείνο». Εμείς δεν παρεμβαίνουν άμεσα εκεί, αλλά μάλλον προσφέρουν τις προτάσεις, χωρίς να δίνει συγκεκριμένες οδηγίες.
Τους επέκρινε επίσης για την ανακοίνωση αυτή, πριν από την ολοκλήρωση μιας κατάλληλης βάσεις για την ανακοίνωσή του, η οποία έδωσε την εντύπωση ότι είχε επιβληθεί ως τετελεσμένο γεγονός, και αυτό είναι επιβλαβές. Το σχέδιο θα πρέπει να έχει εξηγηθεί πριν από την ανακοίνωση που έκανε. Εμείς προτιμούμε τη χρήση της Βόρειας Συρίας Ομοσπονδίας και ζητούν την απομάκρυνση του Rojava από το όνομα επειδή Rojava υποδηλώνει μια ομοσπονδία της κουρδικής ταυτότητας. Βόρεια Συρία είναι το σπίτι σε όλα τα συστατικά του, και η ελευθερία των Κούρδων δεν υπάρχει εξαρτάται από το βαθμό ελευθερίας που απολαμβάνουν οι άλλοι κάτοικοι της περιοχής. Η εστίασή μας, λοιπόν, είναι για την κίνηση μια πνευματική επανάσταση, χωρίς τις οποίες τα θέματα τείνουν να γίνονται πιο πολύπλοκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: