Διεκδικούμε πολιτισμικά, εθνογραφικά και ιστορικά το Μοναστήρι, Γευγελή, Στρώμνιτσα, Κρούσοβο, Αχρίδα, Πετρίτσι, Άνω Τσουμαγιά, Ανατολική Ρωμυλία,Kωνσταντινούπολη,Μ.Ασία,Πόντο,Κύπρο,Β.Ήπειρο...

24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Τσίπρας μετά την παραίτηση Κοτζιά: Δε θα ανεχτώ καμία διγλωσσία και καμία προσωπική στρατηγική



Τσίπρας μετά την παραίτηση Κοτζιά: Δε θα ανεχτώ καμία διγλωσσία και καμία προσωπική στρατηγικήΤα μηνύματα στο εσωτερικό και το εξωτερικό





«Πριν από λίγο και λίγο πριν αναχωρήσω για Βρυξέλλες, ο Νίκος Κοτζιάς έθεσε υπόψιν μου την παραίτησή του. Με πόνο καρδιάς έκανα δεκτή την παραίτησή του», τόνισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σε δήλωσή του μετά την παραίτηση του υπουργού Εξωτερικών, ευχαριστώντας τον «θερμά για την πολύτιμη συμβολή του στην αναβάθμιση του γεωπολιτικού ρόλου της χώρας».
«Αποφάσισα εγώ ο ίδιος να αναλάβω το υπουργείο Εξωτερικών το επόμενο διάστημα και την ευθύνη, δίνοντας και ένα μήνυμα ότι η επιλογή μου αυτή σηματοδοτεί την αποφασιστικότητα μου να διασφαλίσω την επιτυχή ολοκλήρωση της ιστορικής συμφωνίας των Πρεσπών», συμπλήρωσε.
Συνέχισε λέγοντας πως «η απόφαση να αποδεχτώ την παραίτηση Κοτζιά αλλά και να αναλάβω το ΥΠΕΞ το επόμενο διάστημα έχει και πολλαπλά μηνύματα προς το εξωτερικό και το εσωτερικό και προς την κυβέρνηση μου.
Σηματοδοτεί απόφασή μου να μην ανεχτώ καμία διγλωσσία και καμία προσωπική στρατηγική και να μην ανεχτώ από κανέναν να διαταράξει την ομαλή πορεία της χώρας προς την έξοδο από την κρίση και τα μνημόνια.
Θέλω ταυτόχρονα να στείλω και ένα μήνυμα στους γείτονες μας που αυτές τις μέρες έχουν τις δικές τους διαδικασίες για να προχωρήσουν στη συνταγματική αλλαγή. Θέλω να τους ενθαρρύνω να προχωρήσουν με αποφασιστικότητα κιαι με θάρρος γιατί δεν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία. Η Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχτεί την ένταξή της σε οποιονδήποτε οργανισμό που συμμετέχει με ονομασία ως δημοκρατία της Μακεδονίας.
Θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι η Ελλάδα και η κυβέρνησή μου θα κάνει αυτό που πρέπει».


Πηγη:Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: